en snabbis

Jag skriver en liten snabbis, har haft massor att göra de senaste dagarna och har inte prioriterat datorn.. Har sovit en del med för att palla med jobbet. Har mått mycket bättre de senaste dagarna!
Igår kom jag äntligen iväg till Lund, gick jättebra hela dagen att jobba, det var så skönt! När jag kom hem slängde jag mig i soffan..

Idag kom söta K en runda på god frukost och uno- och skipperspelande. Nybakade bullar, en massa pålägg och varm choklad sitter inte fel när snöslasket utanför fönstret susar förbi. Hon hade inte sett vår nya lägenhet och blev fascinerad över min mage (: Sen tog jag en liten powernap innan jag började jobba hemifrån. Hade en uppgift som hade deadline idag som jag hann med. Sen gick jag ner till IM kontoret i Landskrona för avslutning med tjejcafeet. Det var så kul, hade inte träffat tjejerna på säkert sex månadet, alla blev så paffa över min tjocka mage (: Vi åkte och bowla, jag valde att sitta bredvid och heja på.

Kom hem halv åtta, då stod min man iklädd endast förkläde (önsketänkande) och lagade en god middag till oss. Så skönt att komma hem till det! Han hade även satt granen i sin fot..

Kommentarer
Postat av: Pappi

Gjorde det inte ont att få granen i Richards fot???

2009-12-16 @ 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0