farmorbesök

Sov länge idag, de två happypillren jag tog igår måste ha verkat väldigt länge.. Gick upp, betsade de nyinköpta träramarna vi köpte i helgen, de blev inte alls samma färg som de andra, de blev mycket finare, så nu står jag inför ett dilemma. Måla dem fulare eller slänge de gamla? hm.

Sen kom R:s farmor på besök, hon hade julklappar med sig till mig, det börjar bli fullt under granen nu (:. Vi fikade på kaffe och lussebullar (mami, det behövs nog bakas fler lussebullar!) och snackade förlossning, bebis och uppfostran. Trivs riktigt bra med hans farmor, hon är så farmorig och mysig.

Nu ska jag sätta igång gossip girl s03 som jag började se på igår och ta det lite lugnt. Sen ska jag fixa lite här hemma, lite julstäd sådär, funderar på att ta itu med att skrubba spisen, pust.. När R kommer hem ska vi iväg och handla en massa, till djuraffären för att handla mat till Toulouse, till ÖB för att handla shampoo och penslar, till färgbutiken för att handla färg till Julians rum och till cg för att handla julmaten! Fullt sjå i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0