första mardrömmen om graviditeten

Ja, då har man haft den.. Många andra har redan drömt om min graviditet, kompisar, svärmor m.m. Men inte jag. Men det var nog bara en tidsfråga. Drömde att jag var gravid som nu, var iväg på vardagliga bestyr och helt plötsligt kollapsade jag. Under tiden hade tydligen förlossningen gått igång eftersom barnet inte mådde bra. Barnet var jättesjukt så de höll mig neddrogad för att jag inte skulle möta och känna en massa. När jag väl vaknar upp ur ruset får jag veta att Julian var en flicka och att han/hon var sjuk och dog :( Låter kanske brutalt men så var det. Drömde denna drömmen vid tretiden inatt, varje gång jag slumrade till kom det upp bilder om det, vaknat med ryck och gråt en massa gånger. Till slut gav jag upp och bestämde mig för att gå upp från sängen. R försökte trösta så bra det gick men det är svårt att få bort ondra drömmar från huvudet..


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken natt!!!!!!!!!!!! Jag hade också mardrömmar när du låg i magen. Var tvungen att börja läsa i tid och otid för att kunna "släppa" tankarna.

Puss Mamma

2009-12-29 @ 12:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0