frallor!

Sitter och väntar på att mannen ska komma hem.. Med frallor! Är så jvla sugen på det. Det har jag iofs varit i flera veckor. Han fick samma uppdrag förra helgen men kom hem med något som hette ciabattabröd som man gör i ugnen, inköpt på lidl som smakade deg. Får se om vi har bättre lycka denna morgon..



Igårkväll gick vi runt på stan och skulle shoppa lite. Men när jag kom ner var jag inte alls sugen utan hade mest ont i magen som drog ihop sig hela tiden. Men det blev ändå lite julklapppar som inhandladet samt en present till kusinen för kvällsmiddagsbjudningen. Sen tog vi en fika på Maddes trots mina invändningar. När vi kom dit besannades mina förutfattade meningar, det har blivit en fritidsgård med en massa ungdomar som inte har någon annan stans att vara.. Tror att vi bojkottar det stället framöver (förutom att det är det bästa stället för en fika med barnvagn).

Sen åkte vi hem o åt, och tittade på en massa avsnitt av Sunes jul. Somnade i soffan och stannade kvar där för att få en lugn natts sömn. Vaknar av minsta lilla, därav R:s regelbundna snarkningar, vändningar och kliningar. Sov som en stock till halv sex, vingbruten gick jag upp o la mig i sängen istället.

Kommentarer
Postat av: Pappi

Hej. Kul att du börjat jobba igen. Hörde att du ringt men har själv jobbat mycket. Mat, sova jobba bara.

Sitter just nu på jobbet och har ytterligare 11 timmar framför mig innan man kommer hem. Lyckades fiffla mig förbi jobbets servrar så man kom ut på nätet :D

Och just nu hade auditören hittat fel på tidigare kanyler så nu får man en massa extra jobb. suck

Syna 200 st och det tar tid,,,



Nåja, är ledig sen så vi höres. puss puss

2009-12-05 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0