Helgen..

Igår stack vi till ikea Malmö (vilket inte var ett bra val) Vi var tvungna att köpa en del grejor till lägenheten som vi känt har fattats, bland annat förvaring, galger, toalettsits i trä och spegel. Hittade allt vi var ute efter (: Tyvärr så blev jag dålig inne på ikea, hade en massa förvärkar som jag gick och kampades med. Det blev lite grinigt emellanåt då jag fick vika mig dubbel för att inte skrika rakt ut.. Detta blandat med foglossning var inget hit. Ingen ikea innan Julian kommer!

Efteråt åkte vi till Lund eftersom min kusin med man hade bjudit oss på middag. en god middag, massa snack, presenter som bytades och foton som tittades på. Riktigt mysig kväll!

Idag har det varit en typiskt söndag, vi har städat och fixat här hemma och sen blev vi bjudna på middag hos R:s farmor. Stannade ett tag, blev gödda flera gånger om och spelade uno. Riktigt lyckad kväll!

Sitter o tittar på en dokumentär om sexlingar med tårar i ögonen. Helt otroligt.

Slänger in en bild på en söt Toulouse vi hittade i morse (:


Kommentarer
Postat av: Pappi

Kom, se och beskåda.

Katten i en låda.

Den katten har en speciell kärlek till lådor och kartonger :)



/Nils Ferlin skrev en sån dikt som igentligen gick:



Kom, se och beskåda, Invaliden i en låda

Kom, se och betitta, mörderskan Pilla Britta.



Eller.



Man festar där uppe klarvaket fast klockan slagit tolv.

Då slår det mig plötsligt att taket, ja taket är en annans golv.

2009-12-06 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0