hemmafru

.. har jag lekt idag. Det blev fem överfulla maskiner som till min fasa senare visade sig inte fick plats i torkrummet. J-vla tvättstuga.. Ge mig en tvättmaskin och torktumlare här uppe istället! Nu har vi underkläder upphängda i hela lgh (hur mkt kallingar kan en kille använda egentligen?)

Har arbetat i några timmar idag och planerat mat för idag och imorgon. Idag blir det krov stroganoff, mums, är sugen på ris. Imorgon blir det biffar med potatismos och champinjonsås. Mums det med. Skickade iväg R för att storhandla..

Håller på att leta diskmaskin på nätet. Ett stort måste eftersom detta hushållet har svårt för att ta uti med disken. Funderar på att införskaffa mig några sådana möss som askungen har.. Har hittat en fräsch rostfri diskmaskin från Siemens, tyvärr med en bula, men det drog ner priset rejält. Bulan har ju inte något med funktionen att göra?

Här skulle egentligen en bild på diskmaskinen ligga, men tydligen ville den inte det.


Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Vem vet, en bula på diskmaskin kanske innebär att du få lite dish-music när du diskar......Tänk vad du håller igång. Vilket driv. Lycka till med d.maskinen.

2009-12-03 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0