Jag är i tidningen :S

City skrev en artikel om mig förra veckan, helt plötsligt ligger den på HD. Antar att den kommit ut i pappersform med. Intressant. ;)

Upp med tuppen idag, ätit mannagrynsgröt och duschat redan. Är lite trött, ögonen trillar ihop, jag skyller på sömntabletterna, de kräver att man sover 10 timmar. Ska iväg med R:s mamma och farmor vid tio tiden och handla på mellandagsrean! Se om jag hittar några fina, billiga bebikläder (: Sen ska jag iväg till kuratorn igen, halv tolv.

Hade en massa förvärkar igår och ont i fogarna, det berodde nog på dammsugningen och städandet. Maten hos mami igår var supergod. Åt en massa. Blev sugen på våfflor medan vi satt där, tog en runda till ct och stohandlade, var hemma halv nio och gjorde våfflor. Man får när man är gravid!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken bra artikel :) Roligt att du verkar lite piggare nu. kram

2009-12-28 @ 09:57:07
URL: http://mimmisteen.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad roligt att de tog in artikeln från Lokaltidningen, den ar viktig. Landskronaborna behöver positiva inlägg i media. Min duktiga flicka som snart ska bli mammma! Puss

2009-12-28 @ 10:15:34
Postat av: Helena

haha ja de får man, o de kan ja med nu eftersom ja fått ett våffeljärn:) wiie

2009-12-28 @ 10:57:41
Postat av: Pappi

Roligt med artiklen. Någon har även kommenterat den samt så har den blivit länkad till immigrant institutet.



http://immi.se/massmedia/?p=1839

2009-12-28 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0