Julians julklappar!

Jag vann (med lite fusk) en otrolig fleecepläd i julklappsspelet från Vinga of Sweden. mamma fick den egentligen men jag körde bebiskortet och sa att jag har letat efter en liknande, mjuk pläd till Julian. Den var så fin! En massa olika färger som kommer passa jättebra i Julians vagn. Tog ett foto på den:


Underbar, eller hur? Ni skymtar även tåspetsarna på ett par otroliga morgontofflor som jag fick från mami (:

Sen fick han en badtermometer av pappa från philips. En jättefin blomma som både funkar som badleksak och termometer. Fint att ha en sådan när man oroar sig om vattnet är för varmt eller sängen är för kall:


Av mamma fick han en fin, ekologisk fårskinnsfäll som passar perfekt i barnvagnen och som håller kylan ute och värmer den lilla ryggen (:


R hade också köpt en bebisrelaterad julklapp till mig, förutom Sonia Rykiel underkläderna jag fick. Nämligen.. ett 3/4D ultraljud! Helt otroligt, vi har diskuterat detta tidigare och han har stått fast för att det är för dyrt. Medan jag gärna ville smygtitta på Julians drag. Men sen höll jag med honom om att 1500 kr kunde man lägga på bättre saker. MEN jag fick en ändå! Woho. Den 5 januari klockan 11:15 ska vi få se på vår lilla knodd (:

Såhär fint kan man se sin bebis (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0