mys på stan!

Två dagar i rad! Igår var jag tidigt ute med R:s mamma och farmor för att shoppa på mellandagsrean. Hittade inte mycket, trots att vi kollade en massa babykläder. Hittade bara en randig tröja till lillen, får lägga ut bilder senare. Båda damerna fråga hela tiden: Gillar du den här? Vill du ha den här? Vi blir bortskämda till max, men svårt när man har helt olika smak än dem.. Sen blev det en snabb vända till MVC och sen en fika på stan med mami på 261. Så mysigt.

Idag dårå. Gick o lade mig och läste Barnaboken, hittade en massa fina dikter och tankar som jag tänkte dela med mig av här lite senare när jag känner mig kreativ. Somnade, vaknade halvtolv av att M frågade om vi kunde träffas en halvtimme senare. Snabb tillfixning, sen ner på stan för fika. Myspys med de två små. Fick en bebis i knäet och gjorde klart för honom redan från början att han inte fick börja skrika. Han gick med på detta. Sen en snabb vända på mellandagsrean, hittade en svart halsduk till halva priset.

Ska hem till R:s farmor ikväll o äta varmrökt lax, mums! Bra omega 3 fetter där mami! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0