soffan har blivit min arbetsplats, matplats och sovplats.

Kämpat för fullt med jobbet idag. Lyckades jobba fyra timmar, om inte en del mer. Känns skönt. Är det nu jag ska sätta mig i soffan och vara nöjd? Armarna har börjat domna vilket är ett resultat av för mycket datorsittande..
R håller på att borra i våra väggar, blir så stressad och mår dåligt av ljudet. Funderar på att gå upp och ta mig ett lugnt bad..

Papi var här en runda idag med. Jättemysigt. Han kom med bullar och små presenter till mig (: Han fick även känna för första gången när Julian tumlade runt där inne. Det verkar vara en häftig upplevelse för dom som känner på magen..

Just det, har inte orkar skriva innan men vi köpte spjälsängen i förrgår! En vit gulliver från ikea, med en tjock RIKTIG sultanmadrass. (hittade den två månader gammal på blocket, i love blocket ;), är så glad att vi inte behövt vara med i slit-och-släng-världen):



Nu fattas vi bara denna: Gulliver skötbord




Kommentarer
Postat av: Pappi

Ja dom är viktiga dom små stunderna vi kan få tillsammans både för dig och mig.

Helt fantastiskt att få känna det lilla livet i din mage. Jag kände hur han rullade runt och rörde sig och man såg hur din mage omformades. Nästan som transformers :D

Kollar julklappar just nu till dig. :)

2009-12-08 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0