Tidig morgon

Det blev en lååång natt och en tidig morgon. Detta på grund av att jag har en boxare inne i magen.. Vet inte hur många gånger jag vaknat inatt av hårda sparkar. Det har inte varit riktigt lätt att somna om när hela magen rör sig från sida till sida.. Ge mig en hel natts sömn! Bebisen i magen vänjer väl mig vad som komma skall..

Ska strax sticka till jobb, det blir nog ett par timmar där idag för att ta igen allt. Antar att jag kommer att vara helt slut när jag kommer hem så detta är nog det enda inlägget för idag ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Har inte BM ens berättat att du skall sjunga för Julian innnan du lägger dig? Prova med det. I alla fall så uppfattarr Julian dessa ljud och det kan ha en lugnande effekt. Annat förslag kan vara att låta din misse ligga nära och spinna....................

Jag kommer ihåg att sparkar under en period kunde bli väldigt påtagliga, att jag hoppade till eller avbröts i det jag höll på med eller bara en hand/fot som trycktes låååångt ut i någon riktning (på tal om creepiga former). En annan variant som fick mig ur fattning var ett tryck inuti, neråt som förmodligen träffade ischias nerven. Då fick jag lyfta upp det smärtande benet för att få bort fostrets tryck på nerven. Det hände inte så ofta men just att det kommer så oväntat.



Hoppas du fick en bra dag på jobbet efter din sjukskrivning. Tur att du har förstående handledare och arbetskamrater. Hörde att du fixade klimat-seminariet med bravur. Vilka talanger, sträck på dig! Kram M. Madde

2009-12-02 @ 12:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0