vad man hinner med när man vaknat klockan 6..

Vilken morgon! Man hinner med en massa nyttiga saker när man går upp så tidigt.. Har hunnit dricka tre glas kalvin chokladmjölk samtidigt som jag satt och kollade på blocket (kan inte någon lägga ut ett gulliver skötbord!), kolla face, kolla bloggar och nyheter. Även skärt och kokat två paket fisk till Toulouse, som sprang runt mina ben i en halvtimme när hon kände den råa fiskdoften.. inte lika angenämt för mina graviditetsnäsborrar. Men snart försvinner väl lukten och den välbekanta julgransdoften och apelsin-nejlikordoften överväger (: När kattafan äntligen får fisk med rått ägg (som hon vanligtvis älskar) så passar inte det. nejnej, hon fortsätter att jama och luktar knappt på skålen. Hon hade inte överlevt som utekatt, bortskämda..
Har oxå hunnit med att äta frukost- rivet äpple med fil, mums. funderar på att gå o mysa i sängen med Barnaboken nån timme, annars blir jag väl hur trött som helst runt lunchtid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0