Dagens schema

Oj, vad tiden flög iväg! Sov länge idag med, så skönt. R blev ringd och väckt i morse ungefär samma tid som han skulle vara på jobbet. Stressigt uppvaknande..
Ska käka lite frukost (grovbröd med keso,mums!) och diska lite (igen) eftersom vi lagade mat igår med och jag verkar vara den enda som diskar nuförtiden..
Sen tänkte jag lägga en ansiktsmask, fixa naglar och lite annat, skämma bort mig själv helt enkelt. Tänkte ju även städa av babysittern som vi köpte igår, men tror inte att jag kommer hinna även det på tre timmar..
Ska eventuellt träffa Jennie i stan vid halv tre (om jag inte är död efter alla bestyr) för att inhandla något att ha på mig ikväll. Men när jag svängde förbi mami igår hade hon precis köpt en rutig skjortklänning som jag direkt nappade på. Förhoppningsvis passar den mig..
Sen vid femtiden ska vi ta oss till Hbg på julbord med R:s jobb på Svea. Ska bli riktigt gott. Gissa om jag ska äta mina kesomackor nu, och sen fasta fram till julbordet dukas upp. Mums. Ska bli intressant och se hur alkoholen flödar (det brukar bli så) eller mest hur länge jag pallar det! ;)

Nu måste jag börja!

Kommentarer
Postat av: Pappi

Tjo.

Tänkte bara tipsa dig om en sång på spotify som jag tror du gillar. Får en känsla av att det är din typ av musik :)

Sök på artist Donkeyboy med låten ambitions.



Ha det jättekul ikväll, ppuss.

2009-11-27 @ 15:14:58
Postat av: Pappi

Finns en sång till där som heter: sometimes, som är ännu bättre.

Är tydligen en norsk grupp på stark fram marsch och musiken fastnar direkt.

2009-11-27 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0