handlingslista

I brist på annat har jag gjort en inhandlingslista som (helst) ska bockas av innan Julian kommer.
Kom gärna med förslag om det är något jag missat!

  • Spjälsäng
  • Barnvagn (är på g, ska ringa babybutiken.com i eftermiddag)

  • Skötväska
  • Skötbord
  • Bilbarnstol
  • Kudde + täcke säng
  • Kudde barnvagn
  • Bokhylla/leksaksmöbel
  • 2 bäddset (gärna laban eller tummen)
  • Skötbordsmadrass
  • Amningskudde (laban)
  • Nappflaskor (eftersom R ska ha möjlighet att mata på kvällen)
  • Bröstpump (inget roligt att handla ;) )
  • Blöjor
  • Barntvål
  • Barnolja
  • Badolja
  • Babyfilt i fleece
  • Nappar
  • Amningsbh
  • Bärsele
  • Plastfrotté
  • Hjulskydd till barnvagn
  • Regnskydd till barnvagn¨
  • Åkpåse
  • Babyhandduk (fairtrade, ek bomull frn IM)
  • Baby temp mätare
  • Strumpor
  • Haklapp
  • Sängmobil
  • Badtermomter
  • Babysitter
  • Babygym




Kommentarer
Postat av: Pappis

Angående bröstpumpen. Om jag inte minns fel så fick mamma (Eva) låna en rejäl sugmaskin från mödravården när du var en liten knatte.

Jag kan intyga att det var bra sug i den Hahaha.

På något sätt så påminde det mig om



http://www.utb.halmstad.se/_upload/Grundskolor/br/Fotoalbum/Bondgardsbesok060511/21.jpg



Mjölkningsmaskin för kor :D

2009-11-13 @ 10:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0