härliga morgon!

Tänkte att jag skulle ha en lyxmorgon o vakna av mig själv, meen.. R envisades med att snooza tio gånger innan han gick upp, Toulouse stod utanför sovrumsdörren och ville leka, vägarbetarna utanför började jobba klockan sju. Fanns det någon chans att jag skulle få sova? ;)

Tog en morgonbild på en söt burrig Toulouse:


Ganska dåligt ljus, men hon ser ut som en molntuss (:

Ska dra mig ifrån datorn strax och ta en promenad hem till mami. Får hoppas att kroppen klarar av det.. Hon bjuder på frukost - julskinka på vörtbröd, åh, mums! Sen ska vi försöka fixa så mina sjukskrivningspapper är i ordning och färga mitt hår! Det var väldigt längre sedan jag färgade det, men behöver få det lite ljusare nu i mörka tider ;)

Jag tog lite lghs bilder i morse med:


Såhär ser vårt sovrum ut nu! Nya möbler och tavlan inhandlade vi förra veckan från blocket. Det blev helt perfekt i färger och ljus (:



Såhär ser halva vår walk-in-closet ut. Den var helvit från början, målade ju om i helgen. Visst blev det bra? det "lever" lite mer även om det bara är en garderob..

Nu ska jag hoppa in i duschen! 

Kommentarer
Postat av: Helena

fy vad fin färh ni valt:)

2009-11-25 @ 15:29:04
Postat av: Olivia

Vad fint ni har det! Ser verkligen jättehärligt ut!

2009-11-25 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0