lekdags!

Fick ett blodtrycksfall precis när jag stängt av datorn vid förra uppdateringen.. Jag som trodde att det hade gått bort. Det går verkligen inte att fungera när de kommer titt som tätt och gärna vid de tidpunkterna då jag är lite lite pressad ex har en tid att hålla.
Så M med söner fick vänta ett tag tills jag kunde gå upp från golvet och göra mig redo.

Vi lagade lite mat, satt och pratade, gullade lite med minstingen och tittade på disney channel innan jag kunde övertyga henne till att gå ut ;) det var så fint väder i förmiddags men precis i tid till att vi skulle gå ut molnade det på. Vi gick till en lekplats och lekte sjörövarskepp och kapten klok ( ;) ) sen tog vi oss en pizza.

Haft massa sammandragningar ikväll och Julian har sparkat på där inne, så ytligt och hårt att man känt om det var en hand eller fot man fick i handen. Så mysigt. R tycker att det är lite obehagligt när magen drar ihop sig så och att det är en liten alien som simmar boxar runt där inne..

Jag tog en bild på magen för att uppdatera er. Kvalitén blev bra, men inte bilden. är inte så nöjd över hur min navel ser ut just nu. hatar graviditets-putnavlar- och självklart har jag en! Man ser det genom kläder och inte minst på foton. uschi. så vi får vänta lite med att se den. den har inte växt så mycket sen förra bilden jag lade ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0