Long time no see


Nu har jag verkligen varit borta härifrån oförlåtligt länge. Har inte suttit vid datorn på flera dagar vilket resulterade i en full mailbox och en massa nya idéer till bloggen ;)
Om jag ska var ärlig så har .. gossip girl upptagit mitt liv. Men såg sista avsnittet inatt så nu äre över. Fan det blir som ett beroende. Nu ska jag bara försöka fixa hem de avsnitten som släppts från s03. Tror det är.. sju åtta stycken. mums.



Helgen var riktigt lugn och gårdagen med. Kände mig faktiskt ganska pigg och glad igårkväll vilket verkligen var behövligt. Har ju varit en del deppad över min situation. Men satt igår och klappade magen (som för övrigt aldrig e stilla och sammandragningar som kommer för jämnan nu) och tänkte lite på den pojken som snart ska komma ut. Hur kommer han att se ut, hur kommer han att vara? Jag ser fram emot när han första gången tittar på mig, tar runt min hand, lyfter huvudet.. En massa stora framsteg att se fram emot. Men mest vill jag att han ska komma ut nu. Vill titta på honom och hälsa han välkommen (: Fast han får stanna där inne i värmen i några månader till!

Föressten så har det hänt lite här hemma, har nog redan berättat det men har bestämt färg till bebirummet och har målat i garderoben. Det blev en lila fondvägg. Jag tog kanterna längst vid golvet och R målade resten. Lovar att slänga ut en bild senare.

Ska pyssla lite här hemma och morna mig lite till. Snart kommer M med sina två söner. Det var så längesen jag såg dem, ska bli kul och se hur R har vuxit, han måste vara ett par månader nu drygt. Även fint väder idag, blir förhoppningsvis en promenad med!






Svar på kommentarer:


Rebecca
om senaste:
Om du inte har köpt niferex så gör det! Det är järntabletter.

- Självklart går jag på det

Mirre om
hjälp mig hitta!:

Har ni flyttat tillbaka till lägenheten vid Sia, eller vart bor ni nu?

Superroligt att läsa om graviditeten, jag håller tummarna för att allting går sin väg!

Puss!

- Nej vi bor inte där, aldrig i livet med ett barn, tre våningar och en toalett ;) Vi bor på väster i en stor familjelgh (: tack för din kommentar (:


Kommentarer
Postat av: Pappi

Jag blir så glad när du säger att du mår bättre.

Jag är givetvis orolig för dig hela tiden.

Hoppas att det håller i sig nu så du kan få njuta lite av graviditeten.

2009-11-24 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0