morgonstund..

Vaknade as usual 05:15 för att vår kära katt är mammasjuk o känner längtan. När vi flyttade in i det nya boet satte vi upp vissa regler - Tulsan fick inte längre sova i vår säng eller överhuvudtaget inte vara inne i vårt sovrum eller bebirummet. Det har varit en kamp om jag säger så.. Vi har bott här mer än en månad och fortfarande blir hon alltid ledsen vid 05:15.. kommer inte ihåg sista gången jag hade en hel natts sömn?
Som tur var gick R upp upp vid sju så jag fick sova lite längre. Vaknade däremot klockan 8 av en skällande hund.. hmpf, när ska man få sova? :S

Är ledig idag från jobb, ville egentligen inte, känner mig urusel när jag inte får saker gjorda. Men det är troligtvis välbehövligt då jag ska jobba 6 dagar i rad, varav helgen ska spenderas i Gbg (igen) med jobb.

Sitter här med trötta ögon, skakig kropp och orkar egentligen inte ta mig till att göra något.. Men ska städa lgh idag, ständig städning. Vet inte om våra km2 är för många, om vi har för mycket prylar eller om vi överlag är ganska slarviga.

Vid lunch kommer S, så länge sedan jag träffade henne! Ville egentligen lägga upp en bild på vår resa till Turkiet - 07, men tyvärr ligger dem på den andra laptopen.

Kommentarer
Postat av: Pappis

Då får jag ordna ett USB-minne till dig så du kan föra över bilder mellan datorerna.

Kram.

2009-11-03 @ 00:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0