sjukdomen!

Just det, har glömt att uppdatera om min "sjukdom". Är hemma idag igen. Känner ingen förbättring från tidigare så det blir nog till att vara hemma hela veckan.
Skulle få mitt provsvar för svininfluensan igår, men tyvärr var inte testet färdigt (?).. Man blir lite orolig..

Var i kontakt med min barnmorska med eftersom jag är säker på att min dålighet beror på graviditeten. Hon är väldigt bra och medkännande. Vi bestämde att hon skulle ringa mig i eftermiddag så vi skulle prata om vad som skulle göras härnäst. Om provresultatet är negativt får jag troligtvis gå genom ett antal tester.. Vill även göra ett EKG för att få svar på varför min puls skenar.

Det som är mest jobbigt är att allt inom sjukvården tar så lång tid. Och därmed förblir jag hemma tills vi hittat felet och lösningen på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0