sovdag

Jag har precis.. masat mig upp från sängen. ÄNTLIGEN har jag låtit mig själv sova ut (lite för länge). Det behövdes en rejäl recover för nu har jag bestämt mig för att ta mig i kragen och börja leva igen!

Igår var vi hemma och fixade o donade hela dagen, fick besök från R:s mormor som kom med fina babykläder (jag tror vi har en rejäl bebiklädesbuffert nu) och sedan spenderade hans bror natten här. Perfekt att ha ett extrarum! Han o jag satt o spelade ps3 lego indiana jones igårkväll, kan det bli roligare? :)

Har kollat runt lite på nätet efter färg och inredningstips till bebis, har inte hittat något som har klickat direkt, bara en blå-grå färg som var helt underbar, men jag ville egentligen undvika blått?

Bestämde mig även igår för att måla om lite i övervåningens walk-in-closet, den ena väggen ska vara mörk plommonlila. Har maskerat båda rummen nu och väntar bara på jullovet så vi hinner måla fint.

Det har hänt lite här hemma i inredningsväg de senaste dagarna, riktigt skönt och bocka av lite to-do.

Ska iväg till doktorn imorn på förmiddagen, förhoppningsvis får jag en bra sådan som vill ta olika tester på mig så jag kan hitta felet.. Åker efteråt iväg till jobb för att jobba en halvdag innan jag börjar på riktigt.


Just det, måste berätta en grej. Har en STOR last just nu - Pucko! Kan det bli godare? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0