finally!

äntligen har fått internet kommit!! den hade en liten vän med sig oxå.. en digitalbox med 500 kanaler.. helgen är räddad (eller fullspäckad om man säger så)! Woho, har sprungit mellan tv´n o datorn i nån timme nu o försökt uppdatera mig lite på diverse bloggar. internet är ändå en sorts frihet.

Veckan har varit ganska lugn för mig, tagit ut en del övertimmar och fick ledigt idag från 12:00 pga röd dag imorn, underbart skönt! Ska mysa ner i soffan när jag e färdig vid datorn..

Det har som sagt hänt så jädrans mycket den sista tiden så jag får ta lite i taget.. Har bebibilder, köpt bebigrejor och fått en massa sparkar som jag vill kommentera.. men i sinom tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0