dagen + graviditetsfundering

Jag kom iväg till jobb, klarade det med nöd och näppe, mådde skit till frukosten kl tio och sen blev det bättre. En massa saker som lagts på hyllan pga sjukdomen som måste tas tag i nu. Stressmoment av att få allt svart på vitt idag om hur mycket det är att ta igen, men ett stort plus till mina handledare som funderat ut lösningar så det inte blir för mycket för mig. Med andra ord var det mycket skönt att sluta kl.tolv idag, hade inte orkat mer. Kan inte ens gå upp till matsalen (fyra trappor) längre utan att tro att jag ska dö.. Ska försöka mig på en heldag imorgon.

Ska kolla upp en massa juridik nu (sjukskrivning hos csn bl.a) och sen sätta mig o måla min tavla (:

Graviditetsfundering:
Just det, är det ett graviditetssymptom om brösten helt plötsligt kan nudda vid magen om man sitter riktigt, riktigt ihopkrympt? ;) hemsk känsla.. men det kan bara bli bättre! Tänk om fyra månader, då kommer jag inte behöva någon bh PLUS ha rejäl push up ;)


För att svara ett kommentarinlägg:

Postat av: Micki

Hej! Såg på Libero att du hade en blogg och att vi ska ha barn nästan samtidigt (BF med 5 dagars mellanrum, tror jag) :)

Hej Micki, vad kul att du hittade hit, hade varit kul o börjat snacka lite över nätet eller vad säger du? Använder tyvärr inte msn, så vi får hitta på ngt annat sätt! Var bor du nånstans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0