gårdagens lek

Gårdagen var helt underbar, efter lgh blev skinande ren gick vi ut och tog en promenad i solskenet, vid stranden och kände avundsjuka på de nybyggda husen.. Mitt på stranden hittade vi en lekpark, så varför inte bli ett barn igen?


Har R puckelrygg? ;) O jag garvar ihjäl mig..


Älsk hade nog inte lika kul som mig ;)

Sen bar det av till minigolfbanan, R hade äntligen lyckats övertala mig till en match (jag har nekat varje gång eftersom jag har dåliga minnen av de sen tidigare). Men det gick faktiskt mycket bättre än jag trott! Solen sken, värmen var skön och humöret var på topp! En glass i solen gjorde inte saken värre ;)
känns som jag skämde ut mig en del då mitt största problem inte var att få i bollen i hålet, utan att lyckas träffa bollen med klubban.. När jag väl fick iväg bollen var den ofta klockren :)


Koncentrerad.. är hundra på att han ska vinna matchen...



Men här ser ni vinnaren! Otippat eller vad..
Magen är lite rund.. eller? (:


För att svara ett kommentarinlägg:

*nyfiken*
om Vecka 15:
Härligt det låter! Var det planerat? Hur lång tid tog det efter du slutat med p-skydd? Vad hade du? :) Är sjukt sugen jag också!

- Det var inte riktigt planerat men mycket väntat eftersom jag hade slutat med minipiller ca 2 månader tidigare, så det gick ganska snabbt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0