graviditetens baksidor?

Har inte mått bra alls idag. Hela förra veckan var kaos, orkade ingenting, blev anfådd av att sitta still och sov all övrig tid när jag inte jobbade. Jobbet fick sig en törn. Hela helgen blev jag sängliggande. Bestämde mig i morse för att ta tag i det och ringa MVC och vårdcentralen. 
I morse kollapsade jag hemma, kändes som ett blodsockerfall men hade ätit. Låg i fosterställning i några minuter innan det gick över. Oroväckande..
Kusligt nog blir man hit och ditskickad hela tiden då ingen tycks ta det på allvar inom sjukvården. Till slut fick jag en tid efter påtryckningar, imorgon klockan halv nio. Håller verkligen tummarna på att de hittar felet. Kan tänka mig att det är dåligt blodvärde..
Har mestadels spenderat dagen i sängen eller halvliggande i soffan.. orkar inte mer.. usciamej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0