inför flytt

uschia.. hade inte riktigt planerat att förberedelser inför flytt skulle vara så jobbigt.. har hållt på att tvätta o packa kläder hela kvällen.. utmattande, funderat många gånger att rensa ut bara för det är så jobbigt att packa.. Fast får tänka framåt, det är nu de är jobbigt, under flytten får jag hjälp av J och D som får bära (försöker undvika det då mina fogar tar skada). De sista maskinerna tvätt är nu igång medan jag lika gärna hade kunnat somna sittandes just nu..
Fast imorgon har jag sovmorgon, ska sova så länge som möjligt (vilket troligtvis blir mellan sju och åtta eftersom hungern och Toulouse troligtvis kommer att skrika efter min uppmärksamhet då) sen fortsätta packa lite, fast även plugga inför helgens kurs och förebereda mötet/framtidsvisionstänk som jag ska hålla imorgon för volontärgruppen.. Lite halvnervös att hålla ett kvällsmöte själv, men bra förberedelse är A och O.

Ih, fortfarande sammandragningar likt igår. De kommer när jag överanstränger mig.. Bebisen har legat tryckt ner mot blygdbenet idag, vilket har känts lite skumt.. Har känt av några rörelser idag men väntar fortfarande på den första starka kicken (:

Kommentarer
Postat av: Morfar

Men jag blir orolig när du håller på så. Du behöver inte göra allt klart på en gång. Var rädd om dig.



Såg förresten ett inlägg om IM idag på HD och trodde du skulle vara med :)



http://hd.se/landskrona/2009/10/01/rsvenska-aer-jaettesvaartr/

2009-10-01 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0