mat o familjespel

Maten blev mycket god igår, tyvärr var det så att jag tappade sugen precis innan vi skulle äta, satans graviditet! Fick gå upp tidigt i morse o käka frukost istället ;)
Det blev ingen utgång igår, R blev dödstrött efter tidigt jobbande så vi fastnade í soffan. Spelade familjespel istället, jag tyckte nog det var roligare än R :P
Han somnade innan huvudet landade på kudden och jag låg o mös med Toulouse tills jag somnade..

Fint väder idag igen! Har en massa roliga planer för dagen.. Först-lite mindre roligt- städa o diska (det behövs alltid) medan jag väntar på att R ska vakna till liv (dammsugaren gör nog susen, hihi), sen känner jag för en långpromenad och att försöka gå till minigolfbanan igen.

Just det, har känt av bebisen i några veckor nu och det kommer tätare o tätare. Var inte riktigt säker på vad det var, men igår bestämde jag mig för att det skulle vara fosterrörelser! Det hände två gånger igår, när jag lyssnade på hög musik tog bebisen ett jätteskutt i magen. Och när vi satt i soffan igår kändes det som bebis jävlades genom att trycka ut en fot rakt in i magen, det kändes obehagligt och skavigt.. Men allldeles, alldeles underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0