sömn o gossipgirl

Gårkvällen följdes av mys utes hos R:s föräldrar, kollade genom hans bebiskläder, hur kunde de sätta på oss sådana fula kläder á la 80-talet? Skrikiga pasteller blandat med hemmastickat.. puh.. Fast vissa av grejorna var riktigt fina, bland annat två overaller, en röd och en gul som jag redan har satt mitt namn på ;)

Det blev en lång natt.. vaknade ganska sent och satte på några avsnitt av gossip girl (tack vare J som var så snäll o kom med dom igår) som jag sedan somnade till.. Klockan halv tre orkade jag mig äntligen upp ur sängen och in i duschen för ett litet minispa för att komma igång..

Nu väntar jag på R som ska hjälpa mig med helvetestvätten, 10 maskiner, hur lyckas man? Börjar redan bli snurrig och disorienterad så det är skönt att han kan hjälpa mig (: Ah, när ska detta försvinna?


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, gossip girl, va bra den serien är! Speciellt Dan :) Skönt om dig vännen!

Kramar

2009-09-16 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0