mysdag

Fredag 2/1 kl: 8:15
Gomorn! Som svar på kommentar.. Jag säger inte att det är fel att skrika, alls. Men tycker att de hade hunnat isolera rummen bättre så skriken slipper skrämma livet av andra..

Det blev en trevlig gårdag, trots onda. Mami kom en runda efter jobb och firade R lite. Sen körde vi ner till Basilika och träffade upp hans släkt. God mat, käkade nästan allt, kors i taket! ;) Hade massa onda sammandragningar/värkar hela tiden, vilket var ganska jobbigt när man satt på en restaurang. Har hört att hinnsvepningen ofta kan resultera i pinvärkar, som varken gör från eller till. Antar att det var sådana jag hade. Det blev bättre under kvällen, men känner fortfarande idag att det känns konstigt i magen, mensvärk typ.

Sen tog vi en runda inom hemmakväll och hyrde tre filmer, Law abiding Citizen (som vi såg igår, helt OK), Whiteout och Funny penny (tror jag) med Adam Sandler. Tänkte att det blev perfekt med lite hyrfilmer att ha hemma när man ligger o väntar o har ont.

Har faktiskt sovit bra inatt! hela 7 timmar! Helt otroligt skönt. Hade kunnat sova längre men vi fick äntligen tvättid, massa tvätt och lite tid så var tvungen att gå upp tidigt till det.

Eventuellt blir det första grillningen hos svärföräldrarna idag, myspys. Perfekt att man vaknade upp till strålande sol med. Om nu något inte händer! Uppdaterar bloggen om ngt händer, annars ska vi nog mysa hela dagen idag. Så skönt att det är röda dagar nu fram till måndag, sen på tisdag och tio dagar framåt tar R pappaledigt. Massa tid för den lilla familjen.

Just det, har ju inte berättat vad R fick av mig igår. Han fick lite småsaker till hemmet som vi behövde och kallingar ju, sen hade jag beställt ett armband från en söt nybliven mamma, Lotti som vi hjälpes åt att designa och hon gjorde. Riktigt bra jobb! Tyvärr hade jag mätt fel så armbandet var lite stort, tror vi kan fixa det själva. Gå gärna in o kolla hennes grejor och beställ på: http://textit.blogg.se/








Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefint armband, kollade sidan o gillade spiralen men i brons. puss

2010-04-02 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0