ont

Lördag 3/4 kl: 19:32
Har ajajajont nu. Har milda värkar men har såå jäkla ont i hela magen, framfogen, höfterna.. Känns som han har kommit ner rejält med huvudet och ligger och puttar på tappen. Kan inte sätta ihop benen.. detta beror på att jag har suttit ner i flera timmar på en hård stol hemma hos R:s farmor o farfar. Till slut klarade jag inte mer så vi fick åka hem. Nu vet jag inte hur jag ska sitta eller ligga, vill bara gråta. Funderar på att ta en värktablett och pallra upp soffan med en massa kuddar.
Vi har bestämt att imorgon ska vi sova, sova och sova. Det kan ju vara så att det tar lång tid innan det sätter igång, och vara vakna 24 timmar tar nog på krafterna. Så på schemat imorn blir det sömn, en massa vatten o frukt så vi rensar systemet lite innan ;)
Ska även köpa en massa tidningar så vi har något att göra medans vi väntar, för det kan ju bli en lång väntan. Någon som kanske har bra idéer på tidsfördrivande medel (troligtvis liggande)?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lycka till :) <3 Snart är det onda över

2010-04-03 @ 21:14:33
Postat av: Moster Madde

Håll ut. Belöningen kommer! Kram

2010-04-04 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0