ÄNTLIGEN!

Fredag 13/8 kl: 13:13
Då är tentan inlämnad! Vilken press som har försvunnit! Kursen har varit riktigt intressant och jag tror att jag klarar tentan! Så jäkla skönt, nu är det bara familjen och vännerna som gäller!
Jag o R har en och en halv veckas ledighet tillsammans innan han börjar jobba, då är det mys som gäller! Vädret får gärna bli lite finare under denna tiden..
Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, kommer inte ihåg senast jag duschade håret.. Sen blir det lite städning här hemma medan jag väntar på att mina älsklingar ska komma hem.
Sen tror jag att jag ska övertala R att vi kör ner i stan och lämnar en bok på biblioteket som är mycket alldeles för sen och handlar lite ingredienser till maten ikväll. Har bestämt mig för att göra västgötapaj till kräftorna och en god sallad.

WOHO, nu finns det inga måsten längre!

föressten, vilken oturstid detta inlägget blev, fredagen den 13 klockan 13:13.. Ajaj, hoppas det inte påverkar betyget av tentan :P

Kommentarer
Postat av: Teresia

haha så jävla roligt... hur lyckades du pricka in just denna tid? :P



GRATTIS! så skönt för dig/er. ha en jätte mysig kväll nu - det förtjänar du!

2010-08-13 @ 17:03:54
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0