bilder

Måndag 9/8 kl: 18:20
allt står rätt till- R i köket med förklädet på och Villiam som tittar på, sittandes på diskbänken. Det blir kycklingryta med wokgrönsaker i cocosmjölk med röd currypasta och ris till- mums!



Intressant att titta på pappa!


Skulle ju lägga upp lite bilder av vad vi handlade i förrgår, mina skor:


Gummistövlar! Har velat ha det längelänge, speciellt vid inplanerade busdagar i regnet med Villiam om ett par år. Riktig kvalité skor, sköna som sören. Och att jag hittade dem på rean gjorde inte saker värre ;)


Äntligen fick jag mina björnborg skor, har kolalt på den hela sommaren, på rean med! Toulouse ville gärna vara med på bild oxå.

Sen köpte vi en massa saker till Villiam på ikea, detta är lite av dem:

Fingerdockor! Villiam är intresserad, men hans pappa har redan skrämt han med hajen (som inte finns på bild). Han kommer få men för livet..


Äntligen fick vi taklampan som vi ville ha, som inte fanns i HBG, även en ram i strl mindre som redan hade, det blir nog fint upphängt! (när det nu blir ;) )


Tyglåda att ha leksaker i!

Idag har vi inte gjort för mycket. Villiams soon-to-be ogudmor kom på besök. Frukost, promenad, bad, mys och film stod på schemat.



Nu ska jag sätta mig o amma innan maten e färdig!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Fingerdockor är väl härliga? Har ett gäng med djungeltema och ett med bondgårdstema. ;)

2010-08-09 @ 20:01:09
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0