Dagens fix

Fredag 6/8 kl: 18:40

Idag har jag och Villiam haft en underbar dag, han har varit en solstråle hela dagen. Vi började med att tvätta tidigt i morse, sprang både ner med babybjörnen och med vagnen, det funkade fint. Sen städade vi toaletten, fixade i köket och dammsög lägenheten och lillen fortsatte vara ett solsken. Han satt fint i sin sitter och fick smaka på prylar från köket och från badrummet medans jag sjöng och spexade för honom. Sen hade vi båda lite manikyr innan han fick lägga sig fint på golvet i badrummet och roas av min stämma medans jag duschade.
Sen kom hans mormor hit med lunch och prat. Sen tog hon ut honom på en liten promenad i vagnen medan jag fick plugga lite. Hon kom tillbaka med en pigg Villiam och wienerbröd.
Över kaffet satt vi och försökte klura ut hur det skulle funka med inbjudningskorten, hm, klurigt men jag tror jag har det nu! Ska bli kul att börja pyssla med dem, tror jag ska börja klippa lite redan nu.
Lillen somnade för en halvtimme sedan, ska bli kul o se när jag får liv i han och när han vill somna för natten.. Fast stackarn är säkert trött så mycket han har fått vara med om idag!

Får bjuda på en bild oxå.. Sommarbild från förra veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0