GISSA

kl 14
gissa om jag blev färdig med fråga 2. Kollade genom frågan igen och märkte att jag hade svarat fel.
DELETA ALLT!





Uppdatering 16:15
jag struntade i den frågan, gick ut och köpte hem uppiggande medel för att orka. Hem o åt köttfärssås och sedan påbörjade jag fråga 3! Som går jättebra. Fick ett samtal från storgubben. Lillgubben mådde bra och skrek i bakgrunden, alltså inte skrek ledset utan skrek för att testa röstresurserna, gällt. Vad skönt att det inte är här hemma! Men han är ganska rolig, så fort han kommer på något som man kan göra med sin kropp, gör han det hela tiden, saknar honom. Speciellt när jag får sitta o pumpa ;) Fick även veta att gubbarna inte kom hem förrän ikväll- hurra, då kanske jag blir färdig idag?

Kommentarer
Postat av: Magnus (Far och Morfar)

Sånt suger, men du skall se det positiva i det att du lämnade inte in ett felaktigt svar.

Så det var bra du upptäckte det.

2010-08-12 @ 14:44:17
Postat av: Teresia

Vad drygt! Jag fortsätter med "heja" peppningarna. ;) Jag glömde och svara på hur Vanessa reagerade på dockan. Mycket positivt! Hon började prata och känna. En tyst kompis såg hon dockan som. :P Allt hår sitter kvar på henne och blir längre och längre. Lite fjunigare där bak men inget håravfall. Men har hon fått hår efter mig så förstår man det. Mitt är omöjligt det med. :P

2010-08-12 @ 17:27:42
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha. Då ska du få ett medlemskort i klubben "håravfall". ;) Madde berättade för mig på massagen i onsdags att det är vanligt att tappa hår runt 3 månader efter förlossning. Det är hemskt när man drar av tussar alltså. Jag känner att mitt hår blivit tunnare. Härligt att man kan kvida lite hos dig nu eftersom du vet vad det gäller. Hihi.

2010-08-12 @ 18:17:04
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Magnus (Far och Morfar)

22 år sen Emelie föddes så börjar jag oxo märka av lite hårbortfall. Så jag skyller på Emelie :D

2010-08-12 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0