Tillåt mig att..

Onsdag 11/8 kl: 09:23
.. KLAGA. Satan vilken press det har varit på oss de senaste dagarna.. Villiam har vägrat sova i fem dagar i rad nu. Han har varit tyst och nöjd så länge han legat bredvid mig. Men då har han fäktats och sparkats, vaknat en gång i halvtimmen och väckt mig- i fyra dagar. Detta har bidragit till en massa bråk pga tröttheten. Ungen sover inte på dagen heller! Bara ett par timmar på fm när han är helt slut efter nattens trapatser. Inatt bestämde vi att R skulle ta det. Villiam somnade halv nio, vaknade kl 23, fick mat, somnade om, vaknade halv ett fick mat, somnade om. Vaknade klockan 1 fick mat och sen gick de ner till vagnen så han skulle kunna gungas till sömn när han vaknade. Sagt o gjort, ungen gallskrek i fyra omgångar inatt. Men vi ger oss inte. Han ska sova på nätterna, oavsett vad som händer. Han ska lära sig att det ska vara tyst och lugnt (vi pratar inte med honom på natten). Vi har försökt allt och idag är vi så trötta så vi vet inte var i ska bli av. Vi kommer att fortsätta med att någon av oss sover på soffan på nedanvåningen och Villiam sover i sin vagn så han kan gungas när han vaknar. För att äta 8 ggr på en natt- det funkar inte!
Nu har jag fått ut min tenta. Har inte vågat titta på den. Sitter och laddar, utan energi..

Kommentarer
Postat av: Lotti

Usch, tycker synd om er... Kan det vara tänder som spökar? Nätterna kan ta stryk då säger dom...

2010-08-11 @ 13:11:27
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Rebecca & Albin

Kan va att han inte blir mätt på amining? Har du provat att ge lite ersättning efter amningstillfällena på kvällen?

2010-08-11 @ 17:46:22
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0