Torsdag 12/8 Kl: 11:50


Sådär, nu har jag satt mig vid köksbordet (som inte är speciellt skönt att sitta vid då det är ett barbord) o ska börja plugga. det blev inget mer pluggande igår, lillen var gnällig o vi var trötta. Men jag pluggade nog i en tre timmar igår iaf och blev färdig med den första frågan, påbörjade både fråga 2 och 3.
Natten var betydligt lugnare än de förra. Villiam somnade själv i sin säng, vaknade efter två timmar och fick mat, sen gick han o hans pappa ner i vardagsrummet. R på soffan o Villiam i vagnen. Han vaknade 4 ggr men somnade om direkt efter lite vaggning. Så mat har det inte handlat om, han har inte velat ha mat under natten utan mer vaggning. Skönt för mig att sova ensam i stora sängen utan någon som stör under hela natten! Vaknade halvåtta men jag och Villiam sov en timme nu på fm med.

Han och hans pappa åkte precis iväg till hans farmor, de ska vara där hela dagen. WOHO! Hinner jag kanske bli färdig med tentan idag? Typiskt att sitta här hemma då jag måste pumpa bara.. Åker nog ut till Häljarp sen ikväll då det blir kalas för Villiams farfar som fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0