1/12 kl 15.30 före-bild. Oj vad tomt det b...

foto1141 (MMS)

1/12 kl 15.30 före-bild. Oj vad tomt det blev efter de hämtade sofforna! Men skrutten gillade det tomma utrymmet att leka och springa runt i Har flängt runt och städat hela em, försökt få bort allt katthår, det är inget att leka med. Villiam har varit missnöjd hela dagen eftersom att jag har haft fullt upp kombinerat med att den fjärde tanden håller på att bryta ut har det inte varit en lätt dag. Nu äntligen fick jag satt mig ner för att äta mitt första mål mat idag, och vad gör jag då? Jo mobilbloggar! ;) strax ska vi iväg till ekeby o hämta den nya soffan. Ikväll kommer Villiams ogudmor och roar honom medan vi fixar i vardagsrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0