blaha/julgran/foto

14/12 kl: 16:55
Villiam är på fruktanvärt humör idag, jag har inget tålamod, ont i huvudet och trött. När ska detta försvinna? Jag lovar mig själv att ringa doktorn imorn så vi kan få medicin. Jag är rädd att julen får ställas in och att resan är ett önsketänkande..
Några postiva nyheter (som är det enda som får mig att hålla mig levande) just nu är att R snart kommer lufsande hem med julgranen på ryggen OCH att vi har fått fotona sen fotograferingen!















Helt otroliga bilder, eller vad säger ni? Fick massor av bilder, men då har jag några fler i rockärmen ;)
Om ni vill kolla in den grymma fotografens hemsida igen: www.erdfelt.se


Kommentarer
Postat av: mamma

O, vad bra bilder, tur att ni satsade på det. Första bilden på Villiam hade platsat i vilken katalog som helst! Puss

2010-12-14 @ 19:13:56
Postat av: Olivia

Vilka underbara bilder:) Hoppas han blir bra snart!

2010-12-14 @ 19:30:47
Postat av: Teresia

Vad fantastiska bilder... den sista är ju så underbar på er två. Jätte fina bilder!!

Hoppas du fick mitt sms. Efter att telen fått bada i vasken i morse har jag inte kunnat ringa eller smsa på hela dagen. Men efter att ha fönat den hoppas jag på att det gått.

2010-12-14 @ 19:54:25
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Lotti

Oh, vilka fina bilder! Det är så kul att ha 'riktiga' då de man tar själv oftast blir 'vanliga'. Jättefina!

2010-12-15 @ 09:55:23
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Rebecca & Albin

Härliga bilder. Man kan inte låta bli att le när man tittar :)

2010-12-15 @ 11:22:19
URL: http://albinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0