blir man glad eller?

14/12 kl: 07:20

Villiam vaknade klockan kvart i sju. Jag var INTE speciellt glad över detta eftersom vi igår försökte hålla han vaken. Jag steg upp, gjorde min morgonbestyr- för att sen märka att han hade somnat om. Blir man glad eller? Jag hade behövt mer sömn idag, mycket mer.
Men snart börjar vi tvätta så jag ska förbereda det, då kommer Villiams gammelfarmor för att hjälpa till och passa så jag slipper kånka på bebis och tvätt samtidigt. Just tvätten har blivit ett problem nu sen Villiam blev sjuk. Jag bytar body på honom två gånger per dag, hans sängkläder måste bytas varje dag vilket resulterar i gigantiska tvättberg. Pappa har hjälpt oss, R:s mamma med. Men nu är det min tur (med gammelfarmors hjälp).

Kommentarer
Postat av: Lotti

Hehe, lika roligt alltid sånt där. Speciellt när man känner själv att man behöver sömnen...



Har Villiam och R smittat varandra? Har inte läst tidigare att R också hade utslagen, blev lite förvånad. Hoppas det blir bra snart så dina killar kommer tillbaka till sig själva.

2010-12-14 @ 10:31:24
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Rebecca & Albin

Vad skönt att ni har så mycket hjälp med lillen. Har han blivit något bättre? Krya på honom från oss! :)

2010-12-14 @ 11:01:19
URL: http://albinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0