huhu

23/12 kl: 19:45

Nu har jag sattit mig ner för första gången idag.. Huvudet bultar, feber har kommit. Vi har iaf hunnit med det mesta idag. Jag har ju tidigare nämnt att vår tvättstuga är urusel. den ena maskinen centrifugerar inte så att är blött. Det finns en separat centrifug, vilket har löst det tidigare, men nu är den sönder. Torktumlaren är sönder så allt måste hängas och idag tog mitt tålamod slut- nu funkar inte torkskåpet som det ska. Började tvätta kl två, hade nio maskiner och samtliga hänger fortfarande på tork. Det kan inte stämma att det ska vara såhär. Ringde för två veckor och felanmälde, om det inte är fixat till vi kommer hem, då blir det andra bullar.

Ogudmor J kom hit och passade Villiam hur länge som helst så vi hann med allt vi skulle göra. Vi har sprungit runt som yra höns i nysattacker. Denna förkylning kom pang boom, och då ofta försvinner den pang boom. Vi håller tummarna..

Nu fick vi höra att alla tåg är inställda från Malmö och att vädret ska bli värre så vi chansar inte imorgon (övermorgon), utan vi kör till Kastrup. puh. jag som fyllde på jojokortet med 400 kr, yey. Vi har bestämt att köra tidigt, väldigt tidigt. Ingen sömn hemma utan siktar in oss på sömn på flygplatsen istället. Man kan nog bara slappna av när man väl är där. Vem vet om de stänger bron, om det händer en olycka, om vi blir stående på motorvägen etc. Vi tar det säkra före det osäkra och jag som annars har ganska svårt att sova får ta mina lyckopiller så går nog allt an ;)

Nu ska vi varva ner, sen blir det sängen ganska tidigt!
God jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0