kl: 20:00

6/12 kl: 20:00

På sin åttamåndersdag trängde äntligen den andra framtanden genom. Typiskt att få två nya tänder och ha vattenkoppor samtidigt :(

det blev ett gympass idag ändå, skönt att komma iväg och hade mycket mer energi när jag kommer hem! Ska försöka komma iväg inte bara för att bli fit utan för att man blir en sån mycket bättre mamma också när man kommer hem. det var fokus på magen idag på träningen. Om tre veckor ska jag visa mig i bikini, hu hu ja ja..

Vi packade föressten lite igår, de sommarkläder och kläder som vi inte använder. Det blev endast tre par shorts till R och halva resväskan till mig. Och då har jag inte ens tagit med mig hälften. hm. Ska man omprioritera eller? .. Nä, det får bli en till väska isåfall, jag vill känna mig fräsch på semstern (:

Ska faktiskt gå och lägga mig och läsa en Coelho-bok. Är helt slut efter dagens röj. Villiam har varit gnällig hela em, det tar musten ur en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0