Mornin

5/12 kl: 08:52
God morgon i alla stugorna där ute.. Regnar det ute? Ser ut som det, Yaay..

Har varit lite brist på uppdatering, bara för att helgen har gått i ett. I fredags hade vi idol, och filmkväll. Natten var INTE kul. Jag fick gå runt med Villiam i min famn och sjunga tills han somnade, det har inte hänt sen han var några månader gammal. Vi gick o lade oss tolv. Villiam vaknar ett och är vaken till halvfyra innan vi ger upp och tar upp honom, ger mat, bytar blöja och sen fick han somna bredvid mig. Tre o en halvtimmes sömn för min del, woho.
Igår flydde jag landet.. Nästan. Mami och jag stack in till Lund för födelsedagsshopping. I fyra timmar strosade vi runt och jag blev lycklig över att ha hittat ETT plagg (med acessoarer). Galen kräsen man har blivit nu.. Två fikor och lite bokshopping satt vi senare och väntade på försena tåg, såklart!

Villiam och pappa hade hållt ställningarna hemma. Det hade gått förvånandsvärt bra utan mig. Medan när vi alla är hemma så passar bara min tröst.

Ska se om jag kan hitta tröjan på nätet..
Nej det gjorde jag inte..

Igårkväll hade vi spelkväll här hemma och jag fick sitta bredvid Villiams säng, kravla in handen mellan spjälorna och hålla han i handen och sjunga tills han somnade. Mysigt. Bara han inte tror att vi ska göra det hädanefter! ;)

Idag är det söndag. Hela kylen gapar tom och ingen av oss orkar gå ut och handla frukost. Men vi får väl storhandla senare. Vi har också sagt att vi ska börja packa inför resan. Men det har vi sagt några helger nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0