alltid sista av något

puh. Sitter med min examinationstext och försöker få den överdrivet saklig och universitetig. Är rädd att jag tagit mig vatten över huvudet genom att välja en frågeställning som strider helt emot kursens utbud men ändå på en snirkligt sätt kunna få ihop det så det täcker alla dess mål. Tycker det är ganska kul. Imed kursen visade sig vara något helt annorlunda från det jag tidigare har läst om ville jag genom examinan trycka lite på det som kurslitteraturen INTE har tagit hellre än vad det HAR tagit upp. en stor chansning, jag vet, men kanske en liten roligare infallvinkel än vad proffessorerna är vana vid..
men det slog mig nu när jag satt och åt (för tredje gången idag för vi har en massa god mat hemma) att detta är det sista som verkligen kommer kännas vuxet innan bebben kommer. Detta är det sista jag kommer att åstadkomma endast för mig själv på flera månader. För sen kommer knodden och då måste jag åstadkomma saker för honom och för min familj i första hand. Det ger mig lite mer peppning att göra detta arbetet bra. För peppning det behövs när man ska skriva en tenta på EN dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0