BM besöket

Var som vanligt, de tog två rör med blod. Annars brukar jag ha R med mig men hann inte bli nervös för blodet innan BM började prata bort det. BRA! Julian sparkade runder och hjärtat gick på högvarv. Min mage ligger numera inte i överkurva utan perfekt på linjen. Fint (: Vi pratade lite om hur jag mådde och lite om förlossningen. Jag berättade att jag ville gärna ta epidural för jag har bestämt mig för att det är så onödigt med mer smärta än den man kan ta bort. Hon tyckte det lät bra och peppade mig att jag skulle hålla på det för ofta ville förlossningspersonalen övertyga en att inte ta det. Så det blir nog så att vi skriver ett litet förlossningsbrev ändå (krav på hur man vill ha det). Besöket gick snabbt och jag fick en ny tid nästa fredag. BM uppmuntrade mig oxå att sova, sova sova. Jag berättade ju för henne att jag måste sova efter frukost, vilket hon uppmuntrade så när jag kom hem från sjukhuset gick jag o la mig igen.. Skönt. Men nu har jag inte pluggat nånting!
Får börja med det nu och fortsätta hela kvällen.
Det blir storhandling ikväll med, för nu har vi ingen mat hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0