drömmar

Tisdagen den 23/2-09 Kl: 09:20

Ännu en trött morgon.. Varför ska det vara så svårt att sova när man är gravid? Kan det vara för att magen är så stor så man vaknar varje gång man råkat lägga sig på rygg och kippar efter andan? Kan det vara så att när man vänder sig för häftigt så töjs hela magen ut och bidrar till sträckning i alla ligament? eller kan det vara alla drömmarna? Inatt drömde jag om Julian. Jag har ganska tunn hud på magen så man känner hans kroppsdelar ganska tydligt genom. Men inatt, då hade jag ännu tunnare hud så han kunde sticka ut sina små fingrar (låter hemskt) men kan kunde sitta o hålla hans hand. Han hade knipreflexen utvecklad och höll fast hårt..
Vaknade med en sån längtan av att hålla honom, titta på alla hans drag, känna på de mjuka, runda fötterna och pussa på han en massa. Snart, snälla?

Ont i rygg sedan matlagningen igår, storkok, flera timmar, men gott blev det! Ska hem till papi idag o mysa, men jag tror jag måste vila bort sömnpillerna nu ett tag och läsa lite ur Obamas bok innan jag sätter igång.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag har skrivit och kommenterat innan, dock anonym vilket jag sett i efterhand. Varför datorn inte vill minnas mig är märkligt. Det är iallafall jag som har BF 16 mars. Det jag tycker är roligt är att när jag först började läsa din blogg så var det roligt att följa den dels för att BF är nära i tid och dels för att vi båda är skånetjejer. Efter en bild du la ut slog det mig vem du var. Vi har gått i samma klass en gång i tiden, vet ej om du minns mig? Ville iallafall skriva det till dig.



Bloggen har blivit fin!

2010-02-23 @ 10:41:24
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0