fika på fika

Torsdagen 25/2 kl:21:55
Dagen har varit mycket mysig! Gick upp tidigt, åt och gick sen o la mig o vaknade en kvart innan J-a skulle komma ;) Bullar o fika o en massa snack i fem timmar satt fint. Fick en riktigt söt, blå elefant till Julian. Har haft lite sammandragningar under kvällen men inte som igår, det var en riktig luring! Julian där inne har bökat som aldrig förr, har verkligen velat vara med. Man märker att han blir större och mer medveten om att det finns något där utanför värmen och mörkret. Nu känns det som det kan hända närsomhelst. Jag går o myser in i det sista och R är lite orolig för förlossningen.

Tog mina sömntabletter för två timmar sedan för jag ville gå o lägga mig tidigare idag, men de har inte slått på än, jobbigt. Ska upp tidigt imorgon och gå till MVC. Ska bli kul o kolla om allt är bra med bebben och prata lite om de värkar som jag hade igår. Sen kommer R och Albin, ska bli så kul o träffa dem och se den lille och mysa med honom (: Då är det kanelbullar som gäller !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

lääängtar till imorgon!!

2010-02-25 @ 22:45:07
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0