gårdagens mys

det blev som vanligt stress i sista sekunden när vi skulle iväg till Lund. Restaurangen var western-inspirerad, vi käkade fläskfilé och drack läsk. För fortfarande har inget restaurang alkoholfri cider. Hemskt. Sen in på bion o handlade snacks innan filmen började. Snabba cash var helt ok, lite svår att hänga med i trots jag läst boken. Helt OK, men inget speciellt. Men får väg därifrån såg jag till min stora glädje- reklam för en ny Tim Burton film! Alice i underlandet! Älskar hans sätt att skapa filmer, mycket fantasi, lite gotiskt och alltid med Jonny depp i huvudrollen. Ni kan se trailer här: http://www.sf.se/filmer/film/10003097/Alice-i-Underlandet-3D-eng-tal
Den måste vi bara se! Fast det blir nog inge mer biobesök innan knodden kommer. Det var jobbigt att sitta inklämd i två timmar med en massa förvärkar på en stor bio..

 

Vaknade för en timme sen men ögonen vill fortfarande inte öppna sig, är såå trött. Ska lägga mig på soffan ett litet tag innan jag sliter mig iväg för ett BM besök. Ska ta Rh-negativ testen idag med. Typ tre rör med blod. Inte alls kul. Varit nära på att svimma varenda gång.. sen ska jag hem o sätta mig o skriva examinationsuppgiften!


Kommentarer
Postat av: Pappi

Hoppas ni hade en bra hjärte dag igår.

Sen när Lill räkan har kommit så kommer ni att uppskatta dom nyvunna barnvakterna i er närhet när ni framöver vill koppla av med Bio och/eller resturang.

Dom små tillfällen där ni får vara för er själva är guldvärda och kan göra underverk för att hämta krafter och att koppla av.

2010-02-15 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0