Gomorn!

Va ju på väla igår, handlade babyskyddet till bilen, jättefint (: Och vi passade på att kolla lite mer på babyland. Gick förbi prematurkläderna supersnabbt, vet inte varför jag tycker det är så hemskt att se dem.. Köpte en liten röd hund som man kunde fästa i sufletten på vagnen så lillfisen har något att studera (förutom att annat runt omkring) när han ligger i vagnen. Sen stack vi inom toys r us och tittade på bilbana, tyvärr papi, det blev inget. det R ville ha kostade 1200 kr och han ifrågasatte sina motiv till att köpa den. Man måste ju använda den ganska ofta för att få ut de pengarna..

Sen var det ikea nästa, handlade en spöklampa till till Julians rum och ett bäddset till som ombyte. Sen åt vi middag där med innan vi åkte hem igen!

Jag är så uttråkad på kvällarna nu, det kryper i hela kroppen. Hela jag är klumpig, ligger och sitter dåligt i soffan så ofta ger jag upp o går o lägger mig tidigt istället. Hela natten har jag haft värkar, en värk värre en den andra och då var jag hundra på att förlossningen var på gång, men sen avtar det igen. Pust. Jobbigt att kroppen ska lura mig varje gång. Julian där inne har börjar röra sig mer föressten, han måste ha legat på ett speciellt sätt som gjorde att jag inte kände rörelserna för nu e han tillbaka! ;)

Nu ska jag plugga lite o käka frukost!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aa man kommer ut mer och mer :) dop ska vi inte ha. däremot ska vi ha en namngivningsfest istället :) nidå?

2010-02-12 @ 09:57:03
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0