Hbg o Cantina west nästa!

Sitter på tråkigt seminarie som förhoppningsvis inte utmynnar i en tråkig föreläsning klockan fyra.. Klockan fem är det slut för veckan, då ska vi fira lite. Det blev ingen fördelsedagsmiddag för mig förra torsdagen pga snöovädret så det ska vi ta igen ikväll. Ska bli gott o äta burritos o taco och träffa mami o papi (: Vi pratade om att se på Snabba Cash efteråt men jag vet inte riktigt om jag vågar efter kräksjuka o eftersom jag har en massa förvärkar. Kul om vattnet hade gått i biosalongen :P Dumt att gå runt o vänta som jag gör egentligen..
Imorn blire lite shopping på förmiddagen och sedan födelsedagskalas hos R:s kusin. Annars har vi inga planer i helgen, kanske ut o gå i järavallen? Plugg står högst upp på listan, måste ta igen en massa uppgifter.






Svar på kommentar:


Mamma om klänningen:
Nej, det är inte "din" det är min! ;)


Mimmi
om redo!:
Har följt dig hela vägen nu sen vi sågs på tåget, känns spännande :) Till och med min kille har kikat in på bloggen då och då för att se hur det går för er. Önskar er all lycka till med förlossning och tiden framöver.

Vad roligt att höra! Vad ett tågmöte kan påverka ;) Tycker att det är jättekul att du följer bloggen o tycker det är spännande. du hade ingen blogg? Du pratade lite om resor o sånt i framtiden (när din pojkvän pluggat färdigt), har ni följt upp det nått mer? Tack för lyckönskningarna! Hoppas din söta vovve mår bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0