hemska natt

trots sömnpiller som tidigare har slagit ut mig i tolv timmar i sträck så har denna natten varit jobbig. Har sovit oroligt, drömt en massa mardrömmar (inte om Julian , utan om annat) och vaknat hur många gånger som helst då jag har haft ont i höfter o mage. Klockan två vaknade jag och var pigg efter en mardröm, tänkte gå upp men tittade på klockan och vände mig om igen. Inte alls kul de nätterna som känns som att man inte har sovit nånting.
Menmen, jag kom upp tidigt iallafall.. ska sätta mig o plugga nu, hann med halva boken igår och siktar in mig på halva idag och sen är det föreläsning mellan 14-17 och sen ska vi ut och äta i Hbg, jag, mami, papi och R. Det ska bli så mysigt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0