kickboxare nästa?

Tisdagen den 23/2 Kl: 14:25
Sitter hemma hos papi o myser. Åt en god frukost/brunch och sitter o språkar o slappar. Skönt! Julian där inne är en riktig vilding idag, kanske beror det på att han hör min röst så mycket, vad vet jag ;) Mysigt är det iallafall.
När R har slutat jobb hämtar han upp mig så blir det en runda ner på polisstt och anmäla bedrägeriet som jag nämnt tidigare. Helt galet, antar att jag kommer få tokflipp där nere om ingenting går som jag vill eller om vi får dåligt bemötande.
Efter det ska vi iaf iväg till väla, är där nästan var vecka nu :P Fast denna gången blir det varken babyland eller ikea, utan klädshopping till min käre sambo. Det är endast han som har pengar till sånt nu. Fast sen är det inte så kul o handla kläder till en själv när man ligger över 60 kilos strecket på vågen.. ;)



Svar på kommentar:
Teresia: Jag har skrivit och kommenterat innan, dock anonym vilket jag sett i efterhand. Varför datorn inte vill minnas mig är märkligt. Det är iallafall jag som har BF 16 mars. Det jag tycker är roligt är att när jag först började läsa din blogg så var det roligt att följa den dels för att BF är nära i tid och dels för att vi båda är skånetjejer. Efter en bild du la ut slog det mig vem du var. Vi har gått i samma klass en gång i tiden, vet ej om du minns mig? Ville iallafall skriva det till dig.

Bloggen har blivit fin!

Vad kul att du uppskattat bloggen o att du oxå ska få bebis snart! Roligt om vi gått i samma klass med! Var bor du nånstans? Hade varit kul att ta upp kontakten o ha lite bebisfikor senare (: Hör gärna av dig så jag kan kontakta dig!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har nog missat de där med bedrägeriet... du kan svara på mail.

2010-02-23 @ 15:21:41
Postat av: Teresia

Jag bor tillsammans med min sambo i Landskrona - jag har alltså inte hittat härifrån ännu. :P [email protected] är min mail och msn. Hör gärna av dig - förslagen lät roliga! :)

2010-02-23 @ 18:20:18
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0